Van Ouray naar Chama via de million dollar highway.

Gisteravond heb ik voor het eerst gereden in de auto, naar het restaurant op 500 meter, om te proberen, wat rijdt dat super lekker.

Vanmorgen lekker wat uitgeslapen, rustig ontbeten met een verse zelfgebakken wafel, heerlijk. Daarna op weg naar Chama, via million dollar highway, wat een prachtige weg, wel spannend af en toe, zo de diepte inkijken vanuit de auto zonder vangrail 😱. Er lag nog heel veel sneeuw en sommige wegen waren ook nog dicht, een erg mooi plaatje. Na de mooie route de hoge bergen verlaten en door glooiend groen landschap gereden, ook weer erg mooi en totaal anders, onderweg diverse herten en elk’s gezien, waarvan ook een paar dood langs de weg. Nog wat boodschappen gedaan bij de Walmart in Pagosa Springs en door naar onze cabin de Elkhorn Lodge in Chama. in de cabin zit een keukentje, dus we gaan zelf wat koken, stukje vlees met een salade en wat mais. Nu lekker aan een borreltje met de kachel aan, het is hier fris vergeleken met de andere dagen.