van Livonia naar Woodville

Vanmorgen rustig opgestaan, in dit hotel is er geen ontbijt, dus een kop koffie en een yoghurtje en onderweg voor een relatief korte rit, want we moeten de was weer doen en dat kan in het volgende hotel. Onderweg bij de MacDonalds gebruncht, met wat hapjes. Ook onderweg gigantische regenbui, met onweer. Het weer is warm maar onrustig, regen, onweer. De weg hiernaartoe was weer prachtig, door groene velden, mooie meren maar ook een heel groot gebied helemaal verbrand, altijd een triest gezicht. Veel oude, grote fabrieken, niet meer in gebruik, weer veel verlaten stadjes. Geen beestjes gezien, wel heel veel ondergelopen gebieden.

Ik heb in het zwembad hier nog even geplonsd, en kreeg van de housekeeping een heerlijk grote zachte handdoek, de mensen hier zijn zo vriendelijk, dat valt ons echt op. Heel behulpzaam en aardig.

Edgar zit nu formule 1 te kijken en ik ga de was doen, en inmiddels trekt er weer een hoosbui over, vanavond gaan we hiernaast eten bij Elijah’s Cafe. En morgen door naar Marshall in Texas.

Frank

👍

Saskia

Zo hoort het ook. Edgar voor de tv en jij de was doen 🤣😜

Edgar en Terry van Vliet

😂😂 Saskia, je ziet het he, ik weet mijn plek 🤪