van Woodville naar Marshall

Vanmorgen weer rustig opgestaan, er is geen ontbijt in dit hotel, dus even langs de Walmart, voor wat broodjes en donuts, en weer onderweg, vandaag en gisteren relatief rustig aan gedaan, kortere ritten. Het is weer een prachtige rit door het groene Texas, het wordt hier wat netter, mooiere huizen, beter onderhouden buurten. Ook weer wat regen onderweg, maar de temperatuur blijft rond de 26-28 graden, gewoon lekker. We waren al vroeg in het hotel in Marshall, en konden al inchecken. Hierna even naar het Bear Creek Smokehouse gereden, een groot restaurant met een grote souvenir winkel erbij, en longhorns in de tuin, binnen in het restaurant een giga BBQ die ze helaas alleen opstoken in het weekend, het was erg rustig, bij het smokehouse, je merkt dat het nog voorjaar is, wij vinden dat niet heel erg ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Uiteraard een brood(je) pulled porc gegeten superveel en superlekker met een โ€™literโ€™ cola erbij, we doen dat soort drankjes samen, is anders veel te veel. Nog wat kruiden gekocht voor de BBQ thuis en een stukje zelfgemaakte fudge caramel/walnoot, mmmm๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹ erg lekker.

Vanavond gaan we Japans eten in het restaurant naast ons hotel, en morgen een relatief korte rit naar FortWorth, waar we de Stockyards gaan bezoeken, ben benieuwd.

Frank

Het gaat lekker he' geniet maar veel van jullie reis ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜

Frits

In Fort Worth moet je naar Billy Bobโ€™s ranch gaan met rodeo-stieren (nou ja)โ€ฆ een belevenis!๐Ÿคฃ ben ik in 1993 geweest.

Jeanette

Hebben jullie van die longhoorns gekocht voor op Ed zijn bus?

Edgar en Terry van Vliet

Jeanette, we hebben getwijfeld, maar hij past helaas niet in de koffer ๐Ÿ˜‚