Van Vicksburg naar Long Beach

Gisteravond waren we net helemaal geïnstalleerd op de hotelkamer, doet de toilet het niet, ik naar de receptie, over geboekt naar een andere kamer, helaas geen daglicht dus, een erg donkere kamer, alles weer overgezet naar de andere kamer, maar de toilet werkte wel, gelukkig. het werd toch snel donker buiten dus geen probleem,

Vanmorgen uiteraard weer rustig wakker geworden, kopje koffie, dat hebben ze wel op bijna elke hotelkamer en anders hebben we oploskoffie 😂. Daarna naar het ontbijt, prima ontbijtje weer. Vervolgens onderweg, het is bewolkt en grijs, wel een prima temperatuur tussen de 24 en 28 graden. We hadden een flinke regenbui onderweg, maar het blijft ondanks de regen weer een prachtige route. Heel veel groen en glooiende heuvels, met net als gisteren, veel contrast tussen supermooi en een grote bende. We zien nu opvallend veel aasgieren die de kadavers langs de weg opeten, niet eerder zoveel gezien. Onderweg in de auto crackers gemaakt met Amerikaanse ‘Gouda Cheese’ op zich wel smakelijk, maar het is geen Hollandse kaas haha.

Net aangekomen in The Inn at Long Beach, hotel aan het strand en we zitten op de 6e verdieping met uitzicht op de zee, prachtig 👌.Vanavond gaan we vis eten bij een restaurant aan de zee, en morgenvroeg naar New Orleans, ben benieuwd.

Frank

Hahaha in een Darkroom 🤣🤣🤣🤣🙏👌