Van Dolores via million dollar highway naar Ouray.

Vanmorgen heel vroeg opgestaan, om 6.15 uur zaten we in de auto, om wildlife te spotten, eerst even tanken en een koffie to go gehaald, en toen onderweg door de bergen, langs de weg, net buiten Dolores stonden een paar herten te eten, we hebben de zon zien opkomen tussen de bergen, maar verder geen wildlife gezien ๐Ÿ˜‚. Wel heel veel pickups met mensen die aan het werk gingen. Prachtige velden met sneeuw hoog in de bergen, en vergezichten, bijna bij ons hotel toch nog een groep Elkโ€™s gezien in het veld. Doordat we gister best een lange dag hebben gehad, hebben we vandaag een kortere route, met als gevolg dat we al rond 10.00 uur bij ons hotel waren, gekeken of we al in konden checken en dat kon. Spullen uitgeladen en weer onderweg naar Montrose, een mooie tocht door de bergen, en daar ook een groep herten langs de weg gezien, vervolgens in Montrose zitten brunchen en toen weer terug naar ons hotel, want de was moet gedaan worden.

Op Weather News gaat het over de tornadoโ€™s en het slechte weer in de regio die we gepland hebben te gaan, route 66 naar Amarillo, Oklahoma en Memphis, mocht dit echt gevaarlijk zijn, dan gaan we de route aanpassen en blijven we in Texas en New Mexico, Maar we bekijken het per dag.
Morgen via de rest van de million dollar highway naar Durango en door naar onze volgende overnachting in Chama.

Frank

Kom doe stoer en fotograferen maar die tornado's ๐Ÿ˜๐Ÿ‘