van Shawnee naar Hot Springs in Arkansas

Gisteravond een gigantisch onweer gehad met heel veel wind en regen, duurde ongeveer 20 minuten, maar er kwam een bak regen naar beneden, gelukkig geen hagel. Onze auto was vanmorgen weer helemaal schoon.

Gisteravond een paar crackers gegeten, we zaten nog vol van onze late lunch, en een rondje gelopen even langs de cracker barrel, souvenirs kijken en natuurlijk wat gekocht, koetjes om je maiskolf mee vast te houden, haha zo fout.

Vanmorgen heerlijk ontbijt gehad in ons hotel en weer opweg richting ons uiterste puntje, Memphis. Een stuk via de snelweg en vervolgens nog een stuk binnendoor via weer prachtige wegen, we hebben minimaal 25 kerken geteld, allerlei verschillende genootschappen, hoe armer het gebied is, hoe meer kerken je ziet, lijkt het wel. Onderweg bijna geen wildlife gezien, wel veel dode gordeldieren en stinkdieren langs de weg. Het is een heel groen gebied waar we doorheen zijn gereden, veel koeien en paarden, veel mooie ranches maar ook veel plaatsen met heel veel rommel en troosteloze straatjes en huizen, heel dubbel. Er wordt, zeker in de toeristische gebieden, veel vernieuwd en opgeknapt.

We zitten nu aan een borreltje op het balkon bij onze hotelkamer met uitzicht op lake hamilton, en hebben net een rondje gelopen, hier in het water heel veel schildpadden, klein en groot.

Morgen gaan we richting Memphis om Graceland te bezoeken, misschien morgen al, anders overmorgen.

Frank

Als jullie op Graceland zijn de Elvis de groeten van mij 😁🤣🙏