Monument Valley

Vanmorgen om 6 uur de wekker gezet, we wilden de zon zien opkomen, en dat is gelukt, zie de foto’s. prachtige plaatjes zo vanaf ons balkon, met een lekker bakje koffie rustig wakker geworden. Want om 8 uur zou onze tour door Monument Valley vertrekken, een tour van 3,5 uur, waarbij ook een stuk door het achterland en een bezoek aan een originele Hogan, met bijbehorende uitleg. We hadden de mazzel dat we een super leuke gids hadden, die heel veel vertelde over de oorspronkelijke gewoontes van De Navajo’s op een hele boeiende manier. We gingen met zo een echt toeristen busje de Valley in, over een hele hobbelige weg, soms door het zand ploeteren en heen en weer geschud worden. Natuurlijk weer heel veel foto’s genomen, ik ben af en toe net een chinees, haha. Netjes weer afgeleverd bij ons hotel en vanmiddag hebben we een rust middag, boekje lezen, borreltje doen, en vanavond hier in het restaurant nog wat eten.

Morgen gaan we weer verder richting de Rocky Mountains, ik ga nog even een leuk hotel boeken zo en gaan we in ieder geval, het Mesa Verde national Park bezoeken.

Frank

Jullie genieten wel he'
Mooie foto's heb veel plezier daar 😀👍