van Amarillo naar Shawnee,

Gisteravond gegeten bij Big Texan Ranch steakhouse, wat een happening, zo amerikaans, zo leuk πŸ‘πŸ˜‹, ik had gelukkig gereserveerd want het was giga druk, op een podium zaten de mensen die de uitdaging aan gingen om een 72oz (= ongeveer 2 kg) steak op te eten in 60 minuten, als dat je lukte was het gratis, anders moet je 72 dollar betalen. Toen wij er waren was er een jongen bezig, maar die haalde het niet, gadver zoveel vlees πŸ₯©.

wij hadden beschaafde stukken vlees, maar nog erg veel voor nederlandse begrippen, helaas hebben we het niet opgekregen, daarbij een lekkere cocktail, we hoeven toch niet meer te rijden, ons hotel zat naast het restaurant.

Vanmorgen weer rustig aan gedaan, voor een rit van 4,5 uur, eerst bakkie koffie en geen ontbijt bij dit hotel, maar we zaten nog vol van gisteravond, dus na de koffie en een yoghurtje op pad. Dit keer via de highway 40, waar voorheen route 66 liep. In sommige plaatsen kun de historic route nog volgen, wat we ook gedaan hebben. Onderweg nog herten en longhorn stieren, en bizons gezien. Het landschap is soms vlak, soms met heuvels van rood steen met groene begroeiing, mooi om te zien. Onderweg nog een fruithapje genomen, en daarna bij de Ihop bij ons hotel wat gegeten, het was inmiddels al 3 uur.

Eerst een borreltje nu, en zo nog even een rondje lopen, het zonnetje schijnt weer, onderweg werd het steeds donkerder en we hebben wat regen gehad, niet veel, maar nu is de zon er weer, ziet er altijd veel vriendelijker uit.

morgen heb ik een hotel, aan een meer geboekt in Hot Springs Arkansas, we houden nog steeds de oorspronkelijke route aan, en blijven het weer in de gaten houden.

Frankc

Cowgirl & boy πŸ–πŸ—πŸΎπŸ˜πŸ‘πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Linda

Hoi Terry en Edgar wat een gewldige reis! Leuk jullie zo elke dag te volgen!
Liefs en groetjes van ons uit een regenachtig Frankrijk.
Frits en Linda

Sonja

Iedere keer weer leuk om te lezen en foto's te zien van jullie reisπŸ˜„
Maar kijk uit naar verslag en de foto's van jullie bezoek aan GracelandπŸ•ΊπŸ»πŸ“Έ
Dichter bij Elvis kom je niet.
Nog meer genieten voor jullieπŸ₯°