Van Tropic via Bryce Canyon naar Torrey

Gisteravond heerlijk gegeten bij Showdowns, het restaurant bij het motel, waar er live country liedjes gezongen werden. Edgar heeft zijn eerste ribs op, ze waren erg lekker.

Vandaag begonnen zoals gewoonlijk met een bakkie koffie gemaakt op de hotelkamer en een yoghurtje. Onderweg naar Bryce Valley donuts gekocht bij de general store in Bryce Canyon Village. Bryce Valley mochten we wel met eigen auto in dus de route door het park gereden tot aan het laatste viewpoint, wat een prachtige route en wat een mooie plaatjes en vergezichten, er ligt op nog veel plaatsen sneeuw en dat geeft juist een nog mooier beeld. Diverse stops gemaakt, gekeken, gelopen, foto’s gemaakt (veel te veel natuurlijk) en onderweg lekker onze donuts opgegeten als ontbijt/lunch. Vervolgens via route 12, dit is de scenic route richting Capitol Reef national Park, ook weer een prachtige route, je gaat er bijna aan wennen.

Nu op het balkon van de hotelkamer met een borreltje in de zon aan het genieten van het uitzicht, we gaan vanavond bij het restaurant hiernaast lekker mexicaans eten.

Saskia

Wat een heerlijke verhalen en goede berichten zeg. Niet TE gezellig maken daar anders komen jullie niet meer terug😜

Gab

Klinkt heerlijk allemaal!