van Fort Worth naar Lamesa

Vanmorgen na ons bakkie koffie/thee op de kamer gaan ontbijten, prima ontbijtje weer met een omeletje en kleine lekkere pannekoekjes, vers gemaakt door een automaat. De koffie was erg lekker, beter dan anders bij hotels.

Vervolgens onderweg voor een behoorlijk lange rit, we dachten dat het een saaie rit zou worden, maar dat viel hartstikke mee, we zijn niet over de snelweg gegaan maar via een B-weg, was bijna net zo snel, en dan rijd je door dorpjes. We kwamen door echte amerikaanse dorpjes, met van die leuke winkeltjes. En uiteraard kwamen we heel veel ja-knikkers tegen, die moet je gezien hebben als je in Texas bent, nog even langs de Walmart, voor een paar boodschappen, Nescafé oploskoffie (die was op) en magnetron popcorn, gewoon lekker en voor de vitamientjes wat aardbeien meegenomen. Het is hier 32 graden, we zitten voor het hotel in het zonnetje naar de vogeltjes te kijken onder het genot van een borreltje, en tegenover het zwembad, ik denk dat ik zo even ga plonzen.

Vanavond denk ik dat we een pizza gaan bestellen, maar we zien wel waar we zin in hebben.

Morgen gaan we naar Ruidoso, via Carlsbad (grotten) en Roswell, dat ligt in New Mexico in de bergen, daar hebben we voor 2 nachten een huis gehuurd via Airbnb.