Van Springdale naar Tropic, Bryce Canyon National Park

Weer heerlijk geslapen, en na een bakje koffie op de hotelkamer, naar het naastgelegen Porters voor een ontbijt, verbazingwekkend lekkere koffie en een bun (broodje) met ei, spek en kaas zijn we de dag goed begonnen, naar het Zion park gereden, de auto geparkeerd en met de shuttle het park in, bij de laatste stop hebben we een stuk langs de Virgin river gelopen naar de Narrows toe, wat is het al druk in het park, dat hadden we echt niet verwacht. De shuttle terug genomen en vervolgens via weer een prachtige route richting Bryce Canyon.

Onderweg kleine hertjes, eekhoorns, kalkoenen wilde paarden en bizons gezien, wat was het weer een indrukwekkende route, heel veel verschillende type bergen, en dan ineens weer helemaal vlak in een dal.

Net even naar het supermarktje gelopen voor een lekker drankje, verkopen ze dat niet, alleen bier, we moesten naar Bryce canyon city voor liquor, haha echt Utah, een apart hoekje in een hotel lobby waar sterke drank verkocht wordt, in, jawel, een bruine papieren zak, geweldig, zie de foto’s

Vanavond hier bij het hotel naar het restaurant waar ze live muziek spelen, ben benieuwd.

Tot morgen weer, we genieten met volle teugen

Frank

👍