Van Las Vegas naar Springdale, Zion National Park

Vroeg op vanmorgen, na een bakje koffie, alles ingepakt en de auto uit de garage gehaald. Via de Sphere, daar waren we nog niet geweest, doorgereden via een scenic route naar het Valley of Fire state park, wat een prachtige route was dit, echt om iedere hoek, wauw, oohhh, zo indrukwekkend, en de grootsheid is helaas niet echt goed op de foto te zetten. Rondje door het Valley of Fire park gereden, 30 graden in het park, dus erg aangenaam. En ook prettig dat we een auto met airco hebben, en stoelkoeling haha, nog nooit eerder gezien.

Na het Valley of Fire park door naar Springdale Utah, waar gewoon een uurtje afgepikt wordt, we zijn een andere tijdzone ingereden, de weg hierheen was misschien nog wel indrukwekkender dan naar Valley of Fire, wat een mega grote bergen in allerlei tinten rood, zoooo mooooi, onderweg even een burgertje gescoord bij de Mac, tja je bent uiteindelijk in Amerika, en door naar ons motel, midden tussen de bergen, de shuttlebus van het Zion park stopt hier voor de deur, dus morgenochtend eerst ontbijten en dan de shuttle naar het Zion,

Vanavond even een rondje lopen in Springdale en wat eten ergens.

Er lopen hier gewoon herten over straat, Edgar zag ze de weg oversteken, toen we gingen kijken stonden ze gewoon te grazen langs de weg. Geweldig

Frank

πŸ‘πŸ‘Œ