Las Vegas 2

Vandaag vroeg op pad na weer een heerlijk bakje koffie, naar de strip gelopen, bij de CVS een verse fruitsalade gekocht en een banaan voor ons ontbijt, We hebben nog geen zin in hele zware ontbijtjes. Een 24 hr ticket gekocht voor de Deuce, is de buslijn op de strip, die helemaal downtown gaat, naar Fremontstreet, dit is in het oude Las Vegas, een straat die volledig overkapt is met ledpanelen. Zie ook de foto’s. Heen en weer gewandeld in de fremont experience en bij de Starbucks een koffie gehaald. Een super mooie thermobeker gekocht, echt over de top, haha. Vervolgens weer terug op de bus naar de Strip, broodje gekocht en nu even naar ons appartement om het broodje op te eten. Straks gaan we weer op pad, en dan mag ik eindelijk een gokje wagen, is er gisteren niet van gekomen.

In het Cosmopolitan hotel naar het casino gegaan, wat is roulette toch leuk om te spelen, aan de roulette tafel gezeten, toen gingen de fiches wel heel rap met de hoge minimum inzet. Toen aan de elektronische roulette, wel met een wiel, daar ging het beter, en een ook lagere minimum inzet per keer, uiteraard meer verloren dan gewonnen, maar het was erg leuk. Lekker gratis drankjes erbij, kortom geslaagd. Daarna in het Planet Hollywood hotel nog even rondgelopen, en een stuk pizza meegenomen om in het appartement op te eten. Ook de watershow bij het Bellagio nog gezien en nu lekker uitbuiken en ons klaar maken voor morgen. Dan gaan we via het Valley of Fire statepark naar Springdale, waar de ingang van het Zion national Park is, wat we morgen gaan bezoeken.

Delilah

Wat een geweldige beker! Ik vind hem leuk hoor. Het ziet er geweldig uit allemaal en goed dat jullie ook lekker de tijd nemen om alles te doen! Super leuk om dit nu te zien en ook alles te herkennen. Heel veel plezier nog en ik duim voor jullie als jullie een gokje gaan wagen. 🀞πŸ₯°

Frank

Vooral genieten daar he' want her is zo weer om πŸ˜πŸ‘