Van Lancaster naar Las Vegas via Death Valley

Vannacht heerlijk geslapen, wel een paar keer wakker geworden, maar uiteindelijk rond 7 uur opgestaan, bakkie koffie gemaakt, en rustig opgestart. Ontbijt in het hotel met een heerlijke zelfgemaakte wafel en amerikaanse koffie (slootwater). En daarna onderweg naar Death Valley, via een mooie scenic route, in Lone Pine een broodje gehaald bij de Subway, en dit onderweg op een mooi plekje opgegeten, met uitzicht op de besneeuwde Sierra Nevada . Vervolgens een prachtige route door Death Valley gereden, wonderbaarlijk veel bloemen voor Death Valley. De temperatuur was goed te doen, liep op tot 29 graden. Een park pas gehaald bij het visitors center in Furnace Creek, deze pas is geldig in bijna alle nationale parken in Amerika. En doorgereden via nog meer prachtige wegen en uitzichten, zie de foto’s die ik straks ga uploaden. Uiteindelijk in Las Vegas aangekomen, stuurde de navigatie ons een hele andere kant op, ik begreep er niks van, we hadden het adres goed ingetikt. Gestopt en opnieuw route laten bereken, en toen moesten we weer 6 mile terug. Het is goed gekomen, we zitten nu in de jockey suites appartement, 100 meter van de strip, groot appartement. Gaan vanavond nog even een rondje lopen en wat eten.

Frank

Ziet er goed uit daar in Amerika
Veel plezier en dat cijf weken 👍

Saskia

Wat een prachtige foto’s zeg. Geweldig.